چگونه می توانید بدانید CKD مرحله با توجه به سطح GFR
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانید بدانید CKD مرحله با توجه به سطح GFR

چگونه می توانید شما می دانید مرحله CKD با توجه به سطح GFR؟ در درمانگاه، GFR از شاخصهای مهم بیماری کلیوی است، آن را می توانید مراحل بیماری های کلیوی به طور مستقیم منعکس کننده، که به معنای، مردم می دانیم که مرحله آنها در توجه به سطح GFR خود هستند.

چگونه می توانید شما می دانید مرحله CKD با توجه به سطح GFR؟

GFR - میزان فیلتراسیون گلومرولی بهترین تست برای اندازه گیری سطح خود را از عملکرد کلیه و تعیین مرحله خود را از بیماری های کلیوی است. دکتر شما می توانید آن را از نتایج آزمون کراتینین خون شما، سن شما، اندازه بدن و جنس محاسبه کند. این بیماری در اوایل کلیه شناسایی شده است، بهتر است فرصت از کاهش و یا توقف پیشرفت آن است. اگر می خواهید مطمئن شوید که مرحله شما در، شما می توانید سطح GFR خود را به دکتر خود ارائه می کنند، ما به شما کمک خواهد تشخیص بیماری خود را.

چه درمانی برای بهبود GFR مفید است؟

فتیلهگذاری therapycan تنظیم چی و خون در کانالهای انرژی های فتیلهگذاری، ساخت جریان چی و خون صاف، هماهنگ امعا و احشا، و مغذی و متمرکز چی دفاعی. در این راه، مقاومت بدن را می توان دوباره بازسازی شد. هدف درمانی حفظ چی سالم در بدن انسان و مقاومت در برابر حمله از عوامل بیماری زا بدست آمده است.

استفاده از MOXA ویژه در بیمارستان ما.

به طور عمده نقاط در نصف النهار کلیه، نصف النهار مثانه، نصف النهار طحال، نصف النهار معده، DU-عروقی (کشتی فرماندار) و رن عروقی (رگ مفهوم) را انتخاب نمایید.

نقاط اغلب استفاده می شود: Qihai (CV 6)، Guanyuan (CV 4)، Shenque (CV 8)، Xuehai (SP 10)، Zushanli (ST 36)، Taixi (KI 3)، Yongquan (KI 1)، Shenshu (BL 23 )، Pangguangshu (BL 28)، Shuifen (CV 9)، Shuidao (ST 28)، Sanjiaoshu (BL 22)، و غیره

در یک کلام، با کمک این درمان، GFR کمتر می توان تا حد زیادی بهبود یافته است. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: